Dag 1 van de Avond4daagse in Hoogkerk zit erop!

๐ŸŒค๏ธ Dag 1 van de Avond4daagse in Hoogkerk zit erop! ๐Ÿšถโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถโ€โ™‚๏ธ

Het werd nog even spannend met het weer, maar gelukkig hebben we het droog gehouden รฉn kregen we zelfs wat zonnestralen te zien. โ˜€๏ธ

De Avond4daagse Hoogkerk werd officieel geopend doorย @izaakvanjaarsveld, waarna alle lopers enthousiast van start gingen richting de Onlanden. Onderweg werden zij verrast met heerlijke krentenbollen vanย @bakkergoedhart. ๐Ÿฅฏ๐Ÿ‘

Op de terugweg naar Hoogkerk kwamen de wandelaars door Woonzorgcentrum Ruskenborg, waar de bewoners zorgden voor een warm onthaal. Alsof dat nog niet genoeg was, stondย @adema_assurantienย klaar met verfrissende ranja voor alle lopers. ๐Ÿงƒ๐Ÿ’™

Bedankt aan alle vrijwilligers, sponsoren en natuurlijk alle enthousiaste deelnemers voor deze mooie eerste avond!

Bekijk hier de foto’s.

Tot morgen! ๐Ÿ‘‹๐Ÿผ๐ŸŽ‰

#Avond4daagseHoogkerkย #SamenWandelenย #Onlandenย #Dag1ย #Gezelligheid