๐ค๏ธ Dag 1 van de Avond4daagse in Hoogkerk zit erop! ๐ถโโ๏ธ๐ถโโ๏ธ
Het werd nog even spannend met het weer, maar gelukkig hebben we het droog gehouden รฉn kregen we zelfs wat zonnestralen te zien. โ๏ธ
De Avond4daagse Hoogkerk werd officieel geopend doorย @izaakvanjaarsveld, waarna alle lopers enthousiast van start gingen richting de Onlanden. Onderweg werden zij verrast met heerlijke krentenbollen vanย @bakkergoedhart. ๐ฅฏ๐
Op de terugweg naar Hoogkerk kwamen de wandelaars door Woonzorgcentrum Ruskenborg, waar de bewoners zorgden voor een warm onthaal. Alsof dat nog niet genoeg was, stondย @adema_assurantienย klaar met verfrissende ranja voor alle lopers. ๐ง๐
Bedankt aan alle vrijwilligers, sponsoren en natuurlijk alle enthousiaste deelnemers voor deze mooie eerste avond!
Bekijk hier de foto’s.
Tot morgen! ๐๐ผ๐
#Avond4daagseHoogkerkย #SamenWandelenย #Onlandenย #Dag1ย #Gezelligheid
