Groot in deย @westerkrantย vandaag! ๐งก
De Avond4daagse Hoogkerk staat deze week volop in de spotlight ๐ฅณ En eerlijk is eerlijk: daar zijn we best een beetje trots op! Een evenement waar ieder jaar weer zoveel verbinding, gezelligheid en saamhorigheid samenkomen. ๐ถโโ๏ธ๐ถโโ๏ธโจ
Van jong tot oud, samen wandelen we niet alleen kilometers, maar bouwen we ook aan ontmoetingen, plezier en mooie herinneringen. Dankzij alle vrijwilligers, scholen en sponsoren maken we er ook dit jaar weer een fantastisch evenement van!
๐
maandag 18 t/m donderdag 21 mei
๐ Start vanaf het grasveld voor het Dorpshuis
Lees hier het artikel in de Westerkrant van vandaag en wandel volgende week gezellig met ons mee! ๐ฅพ
Inschrijven kan nog steeds via: https://inschrijven.nl/form/2026051851514-nl.
Tot maandag! ๐๐ผ
#Avond4daagseHoogkerkย #VivaHollandiaย #Westerkrantย #SamenWandelenย #Dorpsgevoel

