Interview in de Westerkrant

Groot in deย @westerkrantย vandaag! ๐Ÿงก

De Avond4daagse Hoogkerk staat deze week volop in de spotlight ๐Ÿฅณ En eerlijk is eerlijk: daar zijn we best een beetje trots op! Een evenement waar ieder jaar weer zoveel verbinding, gezelligheid en saamhorigheid samenkomen. ๐Ÿšถโ€โ™€๏ธ๐Ÿšถโ€โ™‚๏ธโœจ

Van jong tot oud, samen wandelen we niet alleen kilometers, maar bouwen we ook aan ontmoetingen, plezier en mooie herinneringen. Dankzij alle vrijwilligers, scholen en sponsoren maken we er ook dit jaar weer een fantastisch evenement van!

๐Ÿ“… maandag 18 t/m donderdag 21 mei
๐Ÿ“ Start vanaf het grasveld voor het Dorpshuis

Lees hier het artikel in de Westerkrant van vandaag en wandel volgende week gezellig met ons mee! ๐Ÿฅพ

Inschrijven kan nog steeds via: https://inschrijven.nl/form/2026051851514-nl.

Tot maandag! ๐Ÿ‘‹๐Ÿผ

#Avond4daagseHoogkerkย #VivaHollandiaย #Westerkrantย #SamenWandelenย #Dorpsgevoel